Financiële rust met Aktiva
Budgetbeheer of Inkomensbeheer is op basis van een overeenkomst het beheren van jouw financiën. Je kunt zelf nog de eigen financiën beheren, maar je bent op zoek naar rust en ondersteuning.
Budgetbeheer of Inkomensbeheer is op basis van een overeenkomst het beheren van jouw financiën. Je kunt zelf nog de eigen financiën beheren, maar je bent op zoek naar rust en ondersteuning.
Aktiva is in 2010 opgericht om mensen te ondersteunen in hun financiën en te helpen weer zelfstandig verder te komen. De dienstverlening is ontstaan na het signaleren van de vele wachtlijsten bij instanties en het gebrek aan persoonlijke aandacht en tijd.
Hebben respect, vertrouwen en zorg voor elkaar. Zij zijn open en informeel in hun communiceren en dragen bij aan een leuke werksfeer.
Innoveren wij met nieuwe technologieën en automatiseren waardoor tijdswinst behaald kan worden. Bouwen wij waarborgen om een veilige en optimale dienstverlening te kunnen aanbieden.
Zijn wij informeel en laagdrempelig in onze benadering en communicatie. Wij geven inzicht in ons handelen (transparantie) en doen dit met de hoogste snelheid en effectiviteit
Wij hebben geen wachtlijsten en bij ons wordt je met de grootst mogelijke snelheid geholpen. Wij zitten altijd bij jou in de buurt en hebben in elke provincie een kantoor of spreekuurlocatie. Zodra jij je bij ons aanmeldt word je binnen 24 uur teruggebeld voor het inplannen van een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.
√ Binnen 24 uur word je teruggebeld
√ Binnen 7 dagen een kennismaking
√ Je krijgt een eigen budgetbeheerder
√ Geen wachttijden bij de aanmelding
√ Binnen 1 maand loopt alles
√ Wij communiceren alleen met jou
√ Maandelijks betaalcontroles
√ Je kunt online met ons meekijken
√ Opgeleide budgetbeheerders
√ Toezicht door branchevereniging en externe auditor
√ Een eigen vaste contactpersoon
√ Voortdurend inzicht in de financiën
√ Telefonisch en per e-mail bereikbaar
√ Online rekeningen versturen
√ Binnen 24 uur een schriftelijke reactie